Podsumowanie roku 2015

12:24

Chwilę mnie tu nie było, ale to dlatego, że końcówka roku była dość intensywna :) Oby to była dobra zapowiedź nowego roku. Podsumowując miniony rok - był udany. Wiele się wydarzyło. Był czas urlopu, dłuższego, spowodowany zmianami w życiu osobistym. Cieszę się, że mogłam współpracować z tak wieloma wspaniałymi osobami. Dziękuję za zaufanie! Wiele zdjęć pozostanie w mojej pamięci na długo, mam nadzieję, że udało mi się zatrzymać wspomnienia moich klientów na zdjęciach. Nowy rok zaczynam pełna zapału i chęci. Stawiam na rozwój. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się rozwinąć umiejętności w studiu. Będę robiła wszystko, aby z sesji na sesję moja wiedza była większa, co pozwoli na jeszcze piękniejsze chwytanie Waszych chwil i utrwalanie ich na zdjęciach. Na początku roku pojawi się jeszcze post podsumowujący Mini Sesje Świąteczne. Ale póki co poniżej małe podsumowanie zdjęciowe roku 2015 :)


You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Polub mnie na Facebooku

.

Flickr Images