Toskania 2016, 22.09.2016

02:11

Wracam do Was po długiej przerwie. Wakacje były dość intensywne, jeśli chodzi o pracę :) Ale już jestem, wróciłam do pracy. Mój urlop w tym roku spędziłam kolejny raz "pod słońcem Toskanii". Jeszcze nie raz tam wrócę. W tym roku zdecydowaliśmy się spędzić urlop w dwóch różnych miejscach. Pierwsze to Cecina, miasteczko nad morzem, na Wybrzeżu Etruskim, druga lokalizacja to serce Val d'Orcii! Piękne krajobrazy. Zdecydowanie należy wybrać się do Toskanii raz jeszcze np. w maju :) Tegoroczna Toskania to kolory złota, żółci i zieleni. Dokładnie w takiej kolejności. W zeszłym roku widzieliśmy Toskanię w rozkwicie. To kraina, która o każdej porze roku mnie zachwyca! Poniżej moja fotorelacja, ostrzegam - jest duuuuużo zdjęć!



























You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Polub mnie na Facebooku

.

Flickr Images