Olga i Awantura, 26.06.2017

01:49

Tą sesję miałam w głowie już od ponad dwóch lat. Jeszcze na studiach wpadłyśmy z Olgą na pomysł sesji konnej, pomysł zrodzony z mojej pasji do fotografowania i z pasji Olgi do koni. Przez te dwa lata jakoś się nie udało... Bo pogoda, bo urlop, bo praca, a może dlatego, że tak miało być :) Bowiem teraz byłam gotowa na tą sesję, dokładnie wiedziałam jak ma wyglądać. Tym razem nawet burza i ulewa nie przeszkodziły nam w realizacji zdjęć! Sesja trwała 15 minut, ale była zdecydowanie owocna.

Uwielbiam zwierzęta, a konie są wyjątkowe. Majestatyczne i piękne. Spokojne i jednocześnie silne. Przyjemnie się patrzyło na relację Awantury i Olgi. Sama mam psa i jakoś szczególnie zwracam uwagę na relacje i współpracę na lini człowiek - zwierze. Ta nić porozumienia, szacunek i miłość są wyjątkowe. Ogromnie się cieszę, że udało nam się zrealizować moje fotograficzne marzenie! I to w najlepszym dla mnie czasie, bo dziś zupełnie inaczej czuję i patrzę fotografując. Przez te dwa lata wiele się zmieniło w moim spojrzeniu na świat. Mam nadzieję, że to widać! Tak, mogę to powiedzieć, jestem w 100% zadowolona z efektów naszej sesji! 










You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Polub mnie na Facebooku

.

Flickr Images