Saal Digital, Fotozeszyt

02:54

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat Fotozeszytu, który dostałam od firm Saal Digital.
Jakiś czas temu na facebooku i Instagramie wrzuciłam filmik z pierwszym wrażeniem. Powiem jedno, było "WOW"! :) Zdecydowałam się na Fotozeszyt A4, zrobiony z 20 zdjęć. Fotozeszyt posiada jako zabezpieczenie okładkowych zdjęć usztywnioną, półprzezroczystą folię. Zdjęcia prezentują się pięknie. Fotozeszyt spięty jest na spiralce metalowej, która doskonale się komponuje z całością.
Szczerze mówiąc jestem zachwycona jakością wydruku. Wiele już w swoim życiu drukowałam, na różnego rodzaju papierach, ale ten wydruk zdecydowanie zrobił na mnie wrażenie.
Świetne odwzorowanie kolorów, bez straty jakości, klimat zdjęć oddany w 100%.
Fotozeszyt, który zrobiłam zdecydowanie jest świetną wizytówką moich prac! I musze przyznać, że podoba się wielu osobom i tak jak ja przy pierwszym spotkaniu mówią "Wow!".



 




You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Polub mnie na Facebooku

.

Flickr Images