Metamorfoza Kasi, 2.11.2015

00:39



Jako, że 1.11. minął rok działalności mojej firmy, przyszedł czas na podsumowania i przemyślenia. Zobaczyłam co się wydarzyło przez ten rok, a co mogłoby się wydarzyć. Pozostały refleksje.
Jakiś czas temu na Facebook'u wśród swoich koleżanek szukałam chętnych do metamorfozy. Zgłosiło się sporo osób, wylosowałam Kasię. Metamorfoza ma charakter makijażowy. Nasze spotkanie zakończyło się mini sesją, którą poniżej Wam prezentuję. 

Metamorfoza Kasi jest jednocześnie zapowiedzią nowego pakietu, który wchodzi na stałe do cennika.
PAKIET METAMORFOZA - koszt 230 zł
- makijaż
- zdjęcia przed i po (Mini sesja - plener lub studio)
- płytka ze zdjęciami (10 szt.)
- wydruk zdjęć w formacie 13x18 cm.










You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Polub mnie na Facebooku

.

Flickr Images