Saal Digital Polska, 18.04.2016

01:45

Dzisiaj troszkę inny post. Mianowicie recenzja produktu firmy Saal Digital.

Firmę Saal Digital poznałam dzięki Facebook'owi. Co jakiś czas pojawiały się reklamy, które zachęcały do zakupu produktów. Jednak nie miałam palącej potrzeby zakupu, no i nie czarujmy się cena też miała znaczenie. Za którymś razem zdecydowałam się odwiedzić stronę www, i moim oczom ukazała się możliwość otrzymania foto książki za recenzję. To była dobra okazja, aby stworzyć swoje portfolio.
Tak, więc album został zaprojektowany, wysłany i dzisiaj jestem już szczęśliwą posiadaczką foto książki :)

Kiedy otworzyłam paczkę i album zrobiłam WOW :D Stwierdziłam jednocześnie, że moje zdjęcia wyglądają całkiem dobrze wydrukowane :D

Stworzenie projektu umożliwia prosty, intuicyjny program. Pozwala on za pomocą szablonów stworzyć album, szybko i łatwo. Gdyby nie moje niezdecydowanie to pewnie album powstałby w godzinę :)

Zamówiłam album matowy w całości, zarówno okładka, jak i pozostałe strony. Trochę się tego obawiałam, ale nie było czego, bowiem wygląda świetnie! Oglądając zdjęcia "pod światło" nie odbija się nic. Mam wrażenie, że ten mat sprawia wrażenie bardziej szlachetnego wyrobu, oddaje także jakość zdjęć. Odwzorowanie kolorów jest idealne, dokładnie takie jak na moim monitorze. Okładka watowana, przyjemna w dotyku, wygląda dobrze.


Kilka osób miało okazję obejrzeć już album i oceny są bardzo wysokie :) Papier, z którego wykonany jest album jest bardzo dobrej jakości.




Jedyne do czego się przyczepię to dwa kody QR na ostatniej stronie i na okładce. To mi się zdecydowanie nie podoba.


Całokształt na mocne 5+ !




Przejrzałam także inne produkty z oferty i bardzo mnie zainteresowały, niektóre z nich. No i jeszcze jedna sprawa przykuła moją uwagę. Możliwość zostania resellerem produktów, jest to usługa skierowana do profesjonalistów :)

Podsumowując, polecam, polecam, polecam :)








You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Polub mnie na Facebooku

.

Flickr Images